torsdag 26 januari 2017

Löptur

Så är jag tillbaka i någon slags medioker träning. En timme löpning på blöta isiga vägar, vintern går inte direkt segrande ur striden. Om man ska se positivt på saker och ting, vilket kan vara meningsfullt ibland, så tycks mina ben ha ett bättre löpsteg i sig numera, det är ändå skönt. Däremot skulle jag inte vilja kalla mig så där jättefrisk, men det kommer väl. Kanske tävlingsformen också, december och januari har blivit mindre bra ur tävlingsperspektiv liksom bristen på dom övriga hårda passen, men det kommer väl också.

Icebug Anima. Överlägset bästa skor med dubbar i, har aldrig halkat med dom. Köpte dom mest för skidgång i leriga backar men där har jag terrängskor jag skruvat dubb i själv nu. Anima är ganska bred och kanske lite tung och klumpig men helt okej träningssko, tar mest fram dom när det är isigt samt vissa skidgångspass trots allt.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar